Συνολικές προβολές σελίδας

Επισκέψεις και δράσεις 2014-2015

Στεφάνι στο σχολείο 

Καλωσορίσαμε τον Μάη, μαζεύοντας λουλούδια και φτιάχνοντας στεφάνια.







Προσθήκη λεζάντας



Φυτέψαμε λουλούδια 

Μία παρέμβαση στην αυλή του σχολείου μας φυτεύοντας ανθοφόρα φυτά ,έγινε στα πλαίσια προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης "Λουλουδοφυτέματα" . Αφού επιλέξαμε και ετοιμάσαμε τον χώρο στην αυλή του σχολείου ζητήσαμε και την βοήθεια των γονέων να φυτέψουμε τα λουλούδια μας και να κάνουμε ομορφότερη την αυλή μας.




   

Ενημέρωση από τον σχολικό Σύμβουλο και τον υπεύθυνο της Ασφάλειας για την ασφάλεια στο  Διαδίκτυο 

Το σχολείο μας επισκέφτηκε ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Πάρης Παπαδόπουλος , και ο υπεύθυνος της Ασφάλειας κ. Κουζουκίδης, για την ενημέρωση των γονέων με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο.



Βιβλία σε ρόδες

Δεχτήκαμε στο σχολείο μας με χαρά την βαλίτσα "Βιβλία σε ρόδες".Οι μαθητές χάρηκαν πολύ για τον ερχομό τους. Πολλά από αυτά τα δανείστηκαν και άλλα διαβάστηκαν μέσα στην τάξη .Έγιναν αφορμή για να συζητηθούν θέματα φιλίας και συνεργασίας.

Λαμπάδες στο σχολείο

Με την βοήθεια του πατέρα Ευγένιου που φρόντισε να προσφέρει λαμπάδες και πήλινα στολίδια για όλους τους μαθητές του σχολείου , κατασκευάσαμε λαμπάδες. 
τα παιδιά ένιωσαν την χαρά της δημιουργίας και ήταν χαρούμενα που οι ίδιοι συμμετείχαν σε αυτή την δράση. 


Επίσκεψη στο Γηροκομείο Κιλκίς και στο  κέντρο Κοινωνικής Στήριξης

Καθώς η Εβδομάδα των Παθών του Κυρίου πλησιάζει και τις άγιες αυτές μέρες οφείλουμε να δίνουμε μηνύματα προσφοράς, αγάπης και αλληλεγγύης οι μικροί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μαυρονερίου ,επισκέφτηκαν το Γηροκομείο Κιλκίς την Τρίτη 31 Μαρτίου και το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
Οι μαθητές πρόσφεραν στους τρόφιμους του Γηροκομείου και στο Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης, όχι μόνο τα νηστίσιμα κουλουράκια που είχαν φτιάξει στο σχολείο μέσα σε όμορφα πασχαλινά καλαθάκια, αλλά κα στιγμές χαμόγελου, χαράς και συγκίνησης με τους παραδοσιακούς χορούς που χόρεψαν.
Στο Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης τα παιδιά συμμετείχαν σε όμορφες δραστηριότητες και επισκέφτηκαν το Εργαστήριο θέλοντας να το ενισχύσουν οικονομικά με τις αγορές τους.

 



Μας κέρασαν νόστιμο κέικ
Πρόσφεραν τα καλαθάκια τους







Οι μικροί χορεύουν για τις προηγούμενες γενιές




Βάφουν γύψινα στολιδάκια

Μαθαίνουμε να φτιάχνουμε όμορφα κοκαλάκια

Ώρα για ζωγραφική



Όταν προσφέρεις πάντα κάτι κερδίζεις...χαμόγελο

΄Ενας χορός πάντα ...μας φέρνει πιο κοντά


Γυμναστήριο

 

Κουλουράκια νηστίσιμα στο σχολείο

Νηστίσιμα  κουλουράκια φτιάξαμε στο σχολείο μας δύο μέρες και μοσχομύρισε πραγματκά όλο το κτίριο ,αφού ταψιά πήγαιναν κι έρχονταν.Μία νηστίσιμη συνταγή λοιπόν για τους μικρούς μαθητές που φοβούνται ότι θα τους λείψουν οι λιχουδιές λόγω νηστείας και η προετοιμασία για μία επίσκεψη που στόχο είχε να δώσει χαρά και χαμόγελο τις άγιες μέρες του Πάσχα.
Κουλουράκια έφταξε η Α΄τάξη την πρώτη μέρα κα η Γ΄-Δ΄ σε συνεργασία με την Β΄την επόμενη.





  

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Γιορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας η γιορτή της 25ης Μαρτίου με ποιήματα και χορούς , θεατρικά σκετς και τραγούδια από το Νηπιαγωγείο,  και το Δημοτικό.
Μία συμπαθητική γιορτή που ετοιμάστηκε με αγάπη κα μεράκι από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς κα πήρε το ζεστό χειροκρότημα των γονέων-θεατών . 
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Γ ΚΑΙ Δ΄ "ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"









ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥΣ


Α, Β ΚΑΙ Ε ,ΣΤ


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

 

Δεντροφύτευση στο σχολείο από τους μαθητές της Ε΄και Στ΄

Μικρά δενδρύλια μας προμήθευσε το δασαρχείο του Κιλκίς.  Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης με τον δάσκαλό τους κ. Αρβανίτη Γεώργιο , στα πλαίσια του προγράμματος του σχολικού κήπου, ανέλαβαν να τα φυτέψουν και ξεχύθηκαν στην αυλή. 




 

Τι πρέπει να προσέχουμε για τις ιώσεις;

 Μικρά  μυστικά που αφορούν την υγεία μας .

Ο κ. Γεωργιάδης ,αγροτικός γιατρός στο χωριό μας αλλά και εργαζόμενος στο νοσοκομείο του Κιλκίς, δέχτηκε πρόθυμα να μιλήσει στους μαθητές για τα μικρόβια, τς ιώσεις, την χρήση αντιβιοτικών αλλά και τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης τωνώσεων που βρίσκονταν σε έξαρση  αυτήν την εποχή.
Έδωσε σημαντικές συμβουλές για την καθαριότητα των χεριών , την  παραμονή των ανθρώπων που νοσούν στο σπίτι,το καθαρό περιβάλλον και τη σωστή διατροφή .
Οι συμβουλές του στάθηκαν πολύτιμες και προκέλεσαν το ενδιαφερον των μαθητών.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Επίσκεψη διατροφολόγου και ενημέρωση των μαθητών   

Το σχολείο μας επισκέφτηκε η διατροφολόγος κ. Καρολίδου και μίλησε στους μαθητές για τις ομάδες των τροφίμων, την σπουδαιότητα των φρούτων και λαχανικών  αλλά και την σχέση υγείας και νηστείας, παρουσιάζοντας τους όλα τα θετικά στοιχεία των νηστίσιμων τροφών στην υγεία μας. 

Επίσης μας μίλησε για την θρεπτκή αξία του ροδιού κα τέλος μας παρουσίασε ένα όμορφο βίντεο για τους "Ανανούλη και την Φραουλίτσα".

Μας χαιρέτησε υποσχόμενη ότι θα έρθει την επόμενη φορά να φτιάξουν με τα παιδιά ένα υγιεινό και νόστιμο γλυκό.




  

 

  Η νηστεία στην ορθόδοξη χριστιανική πίστη και η διατροφική της αξία

Στα πλαίσια προγραμμάτων που υλοποιούνται στην Ευέλικτη Ζώνη  για την Διατροφή  και καθώς διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής, ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με την διατροφική αξία της νηστείας.
Γι΄αυτό το λόγο μας επισκέφτηκε στο σχολείο ο ιερέας της ενορίας μας, πατέρας Ευγένιος και μίλησε στους μαθητές για τις περιόδους της νηστείας, τα νηστίσιμα φαγητά και την Σαρακοστή.
Μετά  από αυτήν την επίσκεψη προγραμματίστηκε και οργανώθηκε ένα νηστίσιμο πρωινό   στο σχολείο. 


Το πρωινό στο σχολείο


Ένα παλιό γνωμικό μας θυμίζει ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας:
Να τρως το πρωί σαν αυτοκράτορας, το μεσημέρι σαν βασιλιάς και το βράδυ σαν ζητιάνος”. Αν το πρωινό θεωρείται το σημαντικότερο γεύμα , αφού καλύπτει το 25 % των καθημερινών μας αναγκών σε ενέργεια, ας αναλογιστούμε πόσο σημαντικό είναι να απολαμβάνεις ένα υγιεινό, νηστίσιμο και πεντανόστιμο πρωινό στο χώρο του σχολείου.
Στο Σχολείο μας οι μαθητές Δημοτικού και Νηπιαγωγείου, απόλαυσαν το πρωινό που τους ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με τον ιερέα του χωριού, πατέρα Ευγένιο.

Προσευχή με τον πατέρα Ευγένιο

Δοκίμασαν νόστιμα ελαιόψωμα και κουλούρια, που ήταν προσφορά του φούρνου του χωριού μας. Παραδοσιακές πίτες με σπανάκι και πατάτα από το εργαστήρι παραδοσιακής πίτας κ. Tζεχιλίδη Φώτη πλούτισαν το τραπέζι μας.
Τα εδέσματά μας



 Τα παιδιά ήπιαν χυμούς που πρόσφερε η εκκλησία, χαμομήλι από την πρώτη τάξη και νηστίσιμα γλυκά από τους εκπαιδευτικούς.

Η Α΄τάξη παρουσίασε τα επιχειρήματά της , για να μας πείσει να πιούμε το χαμομήλι που μας ετοίμασαν

Σε μία εποχή κρίσης όχι μόνο οικονομικής, αλλά και ανθρώπινων αξιών είναι σημαντικό να γίνονται πράξεις αλληλεγγύης, συνεργασίας και αγάπης . 
 
Αξιοσημείωτη και πολύτιμη η βοήθεια του πατέρα Ευγένιου που στήριξε την προσπάθεια των εκπαιδευτικών και βρήκε χορηγούς σε αυτή τη δράση.
Το γεύμα έκλεισε με την προσευχή από τον πατέρα Ευγένιο , που υποσχέθηκε στους μικρούς μαθητές, επανάληψη αυτού αλλά και άλλες εκπλήξεις.

Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Στα πλαίσια προγραμμάτων που υλοποιούνται στο σχολείο και σχετίζονται με τον σχολικό κήπο, επισκεφτήκαμε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την συμμετοχή μας στο"Κάθε σχολείο ένας κήπος".
Οι μαθητές αφού έφαγαν το νόστιμο πρωινό που τους είχαν ετοιμάσει οι οικοδεσπότες  και συζήτησαν τς εμπειρίες τους από τον δικό τους σχολικό κήπο , χωρίστηκαν σε ομάδας που η κάθε μία είχε το όνομα και την εικόνα ενός αρωματικού φυτού. (ρίγανης, δεντρολίβανου, μέντας, λεβάντας).
Αφού ενημερώθηκαν για  τη θέση και την ιστορία της περιοχής του Κ. Π. Ε. (Παλαιό Γυναικόκαστρο), παρακολούθησαν  βίντεο για το οικοσύστημα μιας σχολικής αυλής και  διαχώρισαν σε φύλλο εργασίας τα έμβια και τα άβια ενός τέτοιου οικοσυστήματος, καθώς και τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Επέκτειναν τα συμπεράσματά τους και αναγνώρισαν οι ίδιοι άλλα οικοσυστήματα.




Ακολούθησε έρευνα στο γειτονικό ποτάμι για την παρατήρηση του οκοσυστήματος της περιοχής.
Στη συνέχεια οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γίνουν "κηπουροί και να φυτέψουν οι ίδιοι το φυτό της ομάδας τους.




Τέλος ακολούυθησε η δημουργία κολλάζ  για τα φυτά των ομάδων.


 

"Παίζω , μαθαίνω και... είμαι ασφαλής"

Έτσι ονομάζεται το πρόγραμμα της Ευέλικτης ζώνης, που υλοποιείται στο σχολείο μας στα  πλαίσια του Θεματικού Δικτύου και έχει ως σκοπό την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Η ενημέρωση των μαθητών αλλά και των γονέων, για τους κανόνες ασφάλειας και τον τρόπο χρήσης του υπολογιστή ως ένα εργαλείο, είναι οι βασικοί στόχοι του προγράμματος.
Τι είναι  όμως διαδίκτυο; 
Ένα σύνολο υπολογιστών και δικτύων , που συνδέονται μεταξύ τους  σε ένα παγκόσμιο δίκτυο , ώστε να επικοινωνούν και να μοιράζονται πληροφορίες ( κείμενα, μουσική, βίντεο ,ήχος κ.ά.).
Είναι υποχρέωσή μας  μέσα σε αυτήν την Κονωνία της Πληροφόρησης να μάθουμε τα παιδιά μας , να σερφάρουν με ασφάλεια, γνωστοποιώντας τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από την μαγική οθόνη του υπολογιστή.
Στην προσπάθεια να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές (Β, Γ και Δ ) τάξη τι σημαίνει δίκτυο και διαδίκτυο παίξαμε ένα βιωματικό παιχνίδι. 
Ονομάσαμε 4 παιδιά σαν κεντρικούς υπολογιστές. Με τον καθένα από αυτούς ήταν συνδεμένοι (μέσω ενός  νήματος) 4 υπολογιστές. Ο κάθε υπολογιστής είχε την δική του πληροφορία (τίτλος παιδικού βιβλίου , συγγραφέας,  κ.τ.λ.), την οποία αντάλλασσε με τους άλλους υπολογιστές , όταν συνδέονταν. Έτσι δημιουργήθηκαν 4 διαφορετικά δίκτυα μέσα στην τάξη μας. 
Τέλος ενώθηκαν με νήματα οι 4 κεντρικοί υπολογιστές δημιουργώντας το " διαδίκτυο".
Μετά από τη δραστηριότητα ακολούθησε συζήτηση για τα θετικά και τα αρνητικά του διαδικτύου. 
Θα ακολουθήσουν άλλες δραστηριότητες.









Επίσκεψη στην τοπική εφημερίδα "Μαχητής"

Μετά την  επίσκεψη μας στον κινηματογράφο " Άστρον" , όπου παρακολουθήσαμε την ταινία
 " Ο μικρός Νικόλας πάει διακοπές " και οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμένοι, ακολούθησε επίσκεψη σε τοπική εφημερίδα του Κιλκίς. Σχετικό πρόγραμμα υλοποιεί το τμήμα της Γ και Δ τάξης σε συνεργασία με το τμήμα της Β΄.
Ήταν μία ξεχωριστή εμπειρία για τους μικρούς μαθητές , που ξεναγήθηκαν στους χώρους, έμαθαν τα στάδια ως την τελική εκτύπωση μιας εφημερίδας και είδαν από κοντά ένα ραδιοφωνικό σταθμό.  
Έφυγαν ευχαριστημένοι, έχοντας πάρει μαζί τους τα  αναμνηστικά δωράκια που τους είχαν ετοιμάσει οι υπέυθυνοι της εφημερίδας  και ανυπομονώντας να φτάσει η στιγμή που θα εκδόσουν την δική τους εφημερίδα.
Στο χώρο δημιουργίας...

άκουσαν για τον δημοσιογράφο, τον φωτογράφο

και τον γραφίστα.

Στο χώρο του τυπογραφείου



ακούνε για την προεκτύπωση

την τελική εκτύπωση και

την διπλωτική μηχανή.


Εκαναν ερωτήσεις, εκφράσανε απορίες

Ακολούθησε η επίσκεψη στον ραδιοφωνικό σταθμό.



Έφυγαν χαρούμενα με τα αναμνηστικά τους δωράκια.
 

 

 Επίσκεψη του Κέντρου Στήριξης ΑΜΕΑ στο σχολείο μας

Όλοι διαφορετικοί αλλά όλοι ίσοι. Από πότε η διαφορετικότητα αποτελεί μειονέκτημα;
Τα άτομα με ειδικές ανάγκες χρειάζονται ίσως περισσότερο χρόνο για να κάνουν κάποια πράγματα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνουν.
Καιρός να αλλάξει ο τρόπος που σκεφτόμαστε  και συμπεριφερόμαστε απέναντι σε αυτά. 
Ας αλλάξουμε εμείς ... χωρίς να περιμένουμε να αλλάξουν οι άλλοι.
Το σχολείο μας( μετά από παρέμβαση του πατέρα Ευγένιου) επισκέφτηκε ομάδα μαθητών του Κέντρου Στήριξης ΑΜΕΑ που πέρασε ένα δίωρο απασχόλησης και συνεργασίας με τους μαθητές των μικρότερων τάξεων, έβαψαν τα ρόδια που είχαν φτιάξει οι φιλοξενούμενοι από πηλό, χόρεψαν και τραγούδησαν .
Πέρασαν όμορφα όλοι μαζί και όταν έφυγαν οι φιλοξενούμενοι, οι μαθητές μας μιλούσαν με αγάπη για τους "καινούριους τους συμμαθητές".
Ευχαριστούμε τον ιερέα ητς ενορίας μας, πατέρα Ευγένιο για την βοήθειά  και την στήριξη του στις δάσεις του σχολείου μας. 









 

 

Ένα γεγονός... μία αφορμή

Ένας "καυγάς" μεταξύ δύο μαθητών ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει μία δράση για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολείο μας.


Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες με τυχαία σύνθεση(αυτοκόλλητα ίδιου χρώματος)

Τους δόθηκε χαρτί του μέτρου, στο οποίο κατέγραψαν ...



τις απόψεις τους για "Τι είνα αυτό που με κάνει χαρούμενο στο σχολείο;"
"Τι είναι αυτό που με κάνει λυπημένο στο σχολείο;"
Αφού κατέγραψαν τις απόψεις τους ,
κάθε ομάδα τις παρουσίασε στην ολομέλεια

Ενώ κατόπιν καταγράφηκαν ομαδοποιημενες

σε ένα άλλο χαρτί,
για να διαπιστωθεί στο τέλος ότι ...


όλοι χαίρονται ή λυπούνται αντίστοιχα με τα ίδια πράγματα.

Η δράση έκλεισε με μία σωματική άσκηση για την ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας

και το τραγούδι :"Αν όλα τα παιδιά της γης..."


  "Κοπή βασιλόπιτας"

Μετά την επιστροφή μας από τις διακοπές των Χριστουγέννων μας περίμενε η κοπή της βασιλόπιτας με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Βασιλόπιτα επίσης κόπηκε σε κάθε τμήμα του σχολείου
"Χρόνια μας Πολλά και Καλή Χρονιά "

Η τυχερή της χρονιάς ,κ. Αγγελίδου Αθανασία


 

 Γιορτή Χριστουγέννων

Γιορτάσαμε τον ερχομό των Χριστουγέννων με μία όμορφη γιορτούλα, στην οποία συμμετείχαν όλα τα παιδιά του σχολείου.
 Η Α΄τάξη μας παρουσίασε μία αναπαράσταση της γέννησης. Οι μικροί μαθητές αν και ντροπαλοί ήταν εξαιρετικοί με τις εντυπωσιακές στολές τους, έδωσαν το δικό τους χρώμα στη γιορτή. 




 Οι μαθητές της Β΄τάξης σε συνεργασία με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας παρουσίασαν ήθη και έθιμα της χώρας μας.
 
Οι νοικοκυρές ζύμωσαν το Χριστόψωμο
Οι ξυλοκόποι



Οι καλικάντζαροι


 Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης έψαλλαν πολύ όμορφα θρησκευτικούς ύμνους και είπαν ποιήματα.










Η Γ΄και η Δ΄τάξη έκλεισαν τη γιορτή με την παράσταση της "Αγέλαστης Πολιτείας".












Και φυσικά στο τέλος της γιορτής, δεν ξέχασε να μας επισκεφτεί ο Άγιος Βασίλης, να φέρει δώρα στους μικρούς μαθητές.

Επίσκεψη κτηνίατρου από τον Δήμο

Οι συνεχείς ανακοινώσεις για μέτρα πρόληψης  από την λύσσα, οι καθημερινές συστάσεις σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το σχολείο μας βρίσκεται σε μία αγροτική περιοχή που η επαφή των παιδιών με τα ζώα είναι καθημερινή, μας ώθησε να καλέσουμε κτηνίατρο του δήμου , ώστε να μας ενημερώσει τους μαθητές για τους πιθανούς κινδύνους και να απαντήσει στα ερωτήματά τους.   







Τηλεδιάσκεψη για τα αρωματικά βότανα και φυτά

Συμμετείχαμε κι εμείς στην Τηλεδιάσκεψη που έγινε για τα αρωματικά βότανα και φυτά.

 

 Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες


Στις 4 Δεκεμβρίου επισκεφτήκαμε το Βασιλικό Θέατρο στη Θεσσαλονίκηγια να παρακολουθήσουμε μία θεατρική παραγωγή  βασισμένη στα πρότυπα της κλασικής παιδικής λογοτεχνίας και στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ιούλιου Βερν , " Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες"
 Ένα ταξίδι πουξεκίνησε από το στοίχημα του εκκεντρικού και μυστηριώδους Άγγλου Φιλέα Φογκ,που υποστηρίζει με πεποίθηση ότι θα καταφέρει να  γυρίσει τον κόσμο σε 80 ημέρες, ρισκάροντας να χάσει όλη του την περιουσία. μαζί του βρίσκεται ο πιστός αλλά επιπόλαιος υπηρέτης του.
Αρχίζει μίαπεριπέτεια κι ένα ταξίδι  με ατμόπλοιο, αερόστατο, τρένο ακόμα και με ελέφαντα σε έναν κόσμο γεμάτο απρόοπτα.
Θα τα καταφέρει ο Φιλέας Φογκ;
Η παράσταση ήταν εξαιρετική, πλούσια κουστούμια, και εξαιρετικές ερμηνείες δικαίωσαν απόλυτα την παρουσία μας εκεί.
  Οι μαθητές έφυγαν ενθουσιασμένοι για την επαφή τους με τον μαγικό κόσμο του θεάτρου.



Έξω από τον Λευκό Πύργο.










Στην κορυφή του Λευκού Πύργου.....

όταν κοιτάς από ψηλά

Μετά την παράσταση...

φψτογραφήθηκαν τα παιδια με τους ηθοποιούς. Άλλωστε είχαν κάθε λόγο αφού ο πρωταγωνιστής της παράστασης. Παπαδόπουλος Τιμολέων  κατάγεται από το Μαυρονέρι- Κιλκίς.












Επίσκεψη στους κήπους του χωριού για πρόγραμμα περιβαλλοντικής

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης επισκέφτηκαν κήπους του χωριού για να θαυμάσουν από κοντά τις ροδιές και να μαζέψουν ρόδια , μια που οι μαθητέςτης Α΄τάξης μαζί με την δακάλα τους κ. Κυριακίδου Παρθένα υλοποιούν πρόγραμμα Περβαλλοντικής για το ρόδι.




Ένα ρόδι είναι πάντα ωραίο και λαχταριστό  και ...όταν είναι κομμένο


(περισσότερα στην Α΄τάξη)
 

 

Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 

Γιορτάστηκε και φέτος με τραγούδια και ποιήματα η επέτειος της 28ηςΟκτωβερίου.





                   


Σχολικός κήπος

Ένα σχέδιο δράσης που υλοποιείται φέτος στη σχολική μας μονάδα είναι η δημιουργία σχολικού κήπου.Πρωταγωνιστές  της δράσης είναι οι μαθητές της Ε΄και Στ΄ τάξης και υπεύθυνος εκπαιδευτικός ο κ. Γ. Αρβανίτης. 
Ανασκουμπωθήκαμε όλοι , αναλαμβάνοντας ο κάθε εκπαιδευτικός ένα σχετικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  που θα δουλέψει με τους μαθητές του, αφού όλοι οι μαθητές μικροί και μεγάλοι ήταν πρόθυμοι στη δημιουργία κήπου μια και η καλλιέργεια, όπως και η άμεση επαφή με τη γη είναι για πολλούς από αυτούς, μέρος της καθημερινής τους πραγματικότητας.



Με ένα τρακτέρ...

και μία φρέζα....

έτσι ξεκίνησαν όλα.

Ποτέ  δεν φτάνουν μόνο οι μηχανές...

πάντα χρειάζεται και η χειρωνακτική εργασία.




Δεν άργησαν να βγουν στην αυλή και οι μαθητές των μικρότερων τάξεων...

θέλοντας να συμμετέχουν κι αυτοί στις δράσεις








Λίγες μέρες  μετά  ήρθε η βοήθεια από την εταιρεία klemman.


Ο κήπος θα περιφραχτεί με παλέτες.


Ευχαριστούμε θερμά  την εταιρεία klemman






1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού


Αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα της σωματικής άθλησης στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών,για πρώτη φορά φέτος ,θεσμοθετήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας , η Πανελλήνια Ημέρα του Σχολικού Αθλητισμού,  για την πρώτη Δευτέρα του Οκτώβρη κάθε σχολικού έτους.
Κύριος θεματικός άξονας των δράσεων: " Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί και όλοι ίσοι".
Στα πλαίσια εορτασμού αυτής της ημέρας τα σχολεία της περιοχής μας συναποφάσισαν τη συμμετοχή τους σε κοινές δράσεις,Τόπος συνάντησης το Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Αγιονερίου. Συμμετείχαν : Δημοτικό Σχολείο Μαυρονερίου, Δημοτικό Σχολείο Νέου Γυναικόκαστρου,
Δημοτικό Σχολείο Νέου Αγιονερίου, Μικρόκαμπου και Παλαιού Αγιονερίου.
Οι μαθητές συμμετείχαν σε αθλητικές και κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορούς και αθλήματα, αντίστοιχα των ηλικιών τους.
Και βέβαια δεν έλειψαν και οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των μικρών μαθητών , όλων των σχολείων.




Λίγο πριν..ξεκινήσουμε.....


Μία θέση και για τα δικά μας συνθήματα.


Οι μαθητές όλων των σχολείων έχουν φτιάξει τις αφίσες  τους για την πανελλήνια αθλητική  μέρα και τη διαφορετικότητα







Οι πρώτες οδηγίες

Οι τάξεις της Ε΄και Στ΄



Οι μαθητές των τάξεων Α και Β΄. Αν όλα τα παιδιά της γης.....δίναν μαζί τα χέρια 








                                                         Οι τάξεις των Γ  και Δ΄ 'όλων των σχολείων                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


Ένας τελευταίος χορός
Μετά από τον χορό, ένας χυμός , προσφορά της εταιρείας Κουκάκη, μας ξεκουράζει.








  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.